سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قدمهای اولیه بازسازی فضای منزل


سبک مورد نظرتان را برای بازسازی انتخاب کنید

در اولین قدم باید ببینید که با چه خط مشی می خواهید دکوراسیون داخلی خانه تان را بازسازی کنید. به عبارتی باید بدانید که سبک مورد علاقه تان چیست. شاید در حال حاضر در خانه ای کلاسیک زندگی می کنید اما تمایل دارید بعد از بازسازی ساختمان خانه ای مدرن را تجربه کنید. این قدم مهم ترین قدم است چرا که شما را در انتخاب شرکت معماری مناسب این کار کمک می کند.


انتخاب فضاها برای بازسازی فضای منزل

بعد از انتخاب سبک به این فکر کنید که آیا همه فضاهای داخلی خانه تان به بازسازی احتیاج دارد یا نه؟ شاید فقط یک یا دو فضای خانه مانند نشیمن و یا آشپزخانه تان به بازسازی احتیاج داشته باشد یادتان باشد که این مورد بسیار مهم است چرا که دقیقا با هزینه های شما مرتبط است و می تواند بر کیفیت بازسازی نهایی شما هم تاثیر گذار باشد.

 
انتخاب اهالی فن و متخصصان مورد نظر برای بازسازی ساختمان

بعد از این که سبک دکوراسیونی تان را مشخص کردید باید به سراغ گروه هایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند

 
هزینه های بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی خانه

بعد از آن که به لیستی قطعی از این اهالی فن رسیدید حالا وقت آن است که با آن ها تماس بگیرید تا بدانید هر کدام از آن ها با چه هزینه ای این کار را برای شما انجام می دهند. و در نهایت آن شرکت معماری و یا دکوراتوری که هم سبک طراحی اش به دلتان می نشیند و هم هزینه اش با جیب شما همخوانی دارد را انتخاب کنید.

بعد از آن که همه جوانب را برای بازسازی خانه تان سنجیدید حالا نوبت آن است که دست به عمل بزنید. بازسازی ها بنا بر مساحت و تعداد فضاهایی که می خواهید بازسازی کنید و نیز طرحی که شرکت مورد نظر برای دکوراسیون شما طراحی کرده است زمان های متفاوتی دارند.

 

بیشتر بخوانید: بازسازی ساختمان خانه ییلاقی انگلیسی