سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازسازی اتاق خواب در یک خانه قدیمی

بازسازی اتاق خواب و دوده زدائی آن کار مشکلی است. ما یک راه حل سه مرحله ای داریم تا شما بتوانید در زمان کم و اشیائی که در اطراف شما پیدا می‌شود اتاق خواب رویائی خود را بسازید.

مرحله اول بازسازی ساختمان :

*پایه محکم



اگر شما به خانه جدیدی نقل مکان کردید و یا سرانجام تصمیم به ساخت و بازسازی ساختمان اتاق خواب دلخواه خود زده اید ، اینجا نقطه شروع است. شما می توانید اتاق خود را با کمی سلیقه به صورت مدرن و در عین حال زیبایی تبدیل کنید. اول با کف اتاق شروع می‌کنیم. کف این اتاق از چوب است اما در حال حاضر روی آن را موکت پوشانده است. اول موکت ها را جمع می‌کنیم.

* الهام بگیرید



برای آغاز تغییر دکوراسیون منزل  در این مرحله باید میزان مقاومت مبلمان را ارزیابی کنید و فکر کنید چه چیز نگه داشتنی و چه چیز دورانداختی است. یک چیز را که همیشه تحسین برانگیز است به عنوان الهام نگه دارید مثل تخت خواب چوبی آلبالوئی که خبر از یک اتاق خواب لوکس و نفیس می‌دهد.


* سرویس خواب قدیمی



سرویس خواب سریعاً بودجه تغییر دکوراسیون منزل  را می‌بلعد. اما تعمیر و بازسازی این سرویس عالی به نظر می‌آید ولی شما می توانید با یک روتختی و کوسن های زیبا آن رابه جلوه آورید

* معامله انتقال پذیر



یک پرده بامبوی ساده با عبور نور به اتاقتان بافت خاصی را می‌دهد . خصوصا وقتی آنها را با والانهای خاکی رنگ بپوشانید اما برای شیک کردن دکوراسیون داخلی این اتاق خواب نیاز است که یک پرده شیک‌تر و سنگین‌تر به جای این پرده استفاده شود.


مرحله 2 :

*استفاده رنگهای سرد در بازسازی ساختمان و بازسازی اتاق خواب



به دنبال یک رنگ خوب باشید که برای دیوار اتاق جلوه کند . یک رنگ ارغوانی جادوئی که تسلی بخش کنتراست با لکه‌های قهوه ای چوب تختتان است برای رنگ دیوارها و زیبایی دکوراسیون منزل   بسیار مناسب است. با جلا دادن به کفپوش‌ها می‌توانید این اتاق را بسیار زیبا کنید به شرطی که به دنبال یک قالیچه مناسب برای وسط اتاق باشید.

* ست کردن میز آرایش



پیچ چشمگیر میز آرایش ، رنگ چوب ، و دسته‌های فلزی کامل کننده نفیس بودن تخت خواب است و دو قطعه را با هم ست می‌کند. دو چراغ ارزان قیمت با نور کنترل شده و تصاویری که به دیوار آویخته شده بعداً می‌توانند به اتاق مهمان انتقال داده شوند. مبلمان جدیدی نیز برای دکوراسیون منزل   باید انتخاب شود تا از تاریکی اتاق جلوگیری شود.

* به روز در آوردن



برای کنار صندلی نیز یک عدد میز عسلی با پایه های شیک انتخاب می‌کنیم

مرحله 3 :
*رویای بازسازی ساختمان به تحقق می‌پیوندد.

اتاق واقعاً زیبایی چشمگیری پیدا کرد اما ترکیب رنگها و مواد در دکوراسیون منزل   بهم پیوند می‌دهد لمس زنانه را با احساس مردانه. ضربه آخر که رنگ و آب فریبنده ای به اتاق می‌دهد یک کاغذ دیواری طرح دار که میان رنگ ساده دیوار بسیار فریبنده می‌شود. نیازی نیست کل دیوار کاغذ دیواری شود تنها یک دیوار از لحاظ مالی بسیار مقرون به صرفه تر است.

* تزیینات در دکوراسیون منزل

مدل تخت و میز آرایش به خاطرآور اضافاتی است که باید در یک سایت فروش ویژه وسایل هنری به دنبال آنها گشت آنها یک آینه و مجسمه سفالین رنگین است.

* نور کافی

فضاهایی که نور را بازتاب می‌دهند مثل آینه ، پاتختی‌ها و میز آرایش نیازمند یک نور کافی و زیبا هستند تا بیشتر بدرخشند. مثل یک نور بازتابی با حبابهای تیره می‌تواند جایگزین لامپ سقفی و نور زرد یا سبز شود.

* اتاق را تقسیم کنید

فضاهای اضافی و تقسیم بندی‌های مناسب چهره بسیار‌ هالیوودی به اتاق می‌دهد. یک نشیمنگاه پشت دار به همراه میزی کوچک و یک کتاب و همچنین نشیمنگاهی برای استزاحت های کوتاه مدت و محلی مناسب برای مطالعات کوتاه.