سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرحله پایانی بازسازی ساختمان

 

7- رنگ آمیزی دیوارها و سقف

در مورد رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان ، شما می بایست دقت کنید که کدام نوع نقاشی برایتان مناسب تر است. اگرچه معمولا در ایران اغلب کارفرمایان رنگ سفید را ترجیح می دهند، با این حال رنگ های قرمز آبی و سبز و … نیز امروزه توسط بسیاری از عزیزان استفاده می گردد. با این حال انتخاب رنگ ساختمان در بازسازی ساختمان نیز از جمله مواردی است که کاملا بستگی به خود شما و سلیقه تان دارد.

 

8- تصمیم گیری و اجرای پوشش دیوار


در این مرحله بحث طراحی دکوراسیون داخلی مطرح می گردد. شما گزینه های فراوانی پیش رو داشته که می بایست یکی را به عنوان پوشش دیوار خود انتخاب نمایید. سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و کاغذ دیواری و بسیاری از گزینه های دیگر، همه از جمله انتخاب هایی هستند که در این مرحله در مقابلتان مطرح می گردند. البته بهتر است قبل از انتخاب، حتما نمونه کارهای اجرا شده مختلفی که ما به شما ارائه می نماییم را به دقت بررسی نموده و با توجه به اصول معماری داخلی تصمیم بگیرید.

 

9- اجرای قرنیز

پس از انجام پوشش دیوارها در بازسازی ساختمان نوبت به اجرای قرنیزها خواهد رسید. شما در این مرحله می بایست قرنیز ها را اجرا نمایید. نکته ای که در بازسازی خانه در مورد اجرای قرنیزها وجود دارد، هماهنگی قرنیز ها با محیط است . قرنیز ها باید هم با کف (مثلا پارکت) و هم با دیوار (مثلا کاغذ دیواری) به کار رفته هماهنگ باشند. این مسائل جزو طراحی معماری داخلی است.

 

10- دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه


هرچقدر هم که برای بازسازی ساختمان خود هزینه کرده باشید، زمانی این هزینه مثمر ثمر واقع خواهد شد که به چشم بیاید. برای این منظور، شما می بایست در بازسازی منزل خود چیدمان و دکوراسیون داخلی جدید و باسلیقه ای را در نظر بگیرید. یادتان نرود که شما باید به شکل بسیار زیبایی در طراحی معماری داخلی بکوشید. پس حتما برای آن بیش ترین وقت را اختصاص دهید. برای این منظور شما می بایست تعداد زیادی مدل ببینید . مدل های زیادی در اینترنت وجود دارد و در کنار آن نیز مدل های بسیار بیش تری در نزد طراحان دکوراسیون داخلی وجود دارد. به یاد داشته باشید همیشه با کمک گرفتن از شرکتهای حرفه ای مهندسی ساختمان میتوانید بهترین طراحی و اجرا را در بازسازی ساختمان دریافت نمایید.